Ogłoszenie

Data publikacji

Ogłoszenie

Azbest[0]

Uprzejmie informujemy, że Gmina Połczyn-Zdrój planuje pozyskać w 2022 r. środki na zadania z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest.
Osoby zainteresowane uzyskaniem dotacji proszę o zgłoszenie tego faktu w Urzędzie Miejskim w Połczynie-Zdroju, w pokoju 106 w terminie do 31 marca 2022 r.

Łącznie ze zgłoszeniem chęci uzyskania dotacji należy przedłożyć:

1.    Zgłoszenie o przystąpieniu do wykonania robót budowlanych wraz z adnotacją o niezgłoszeniu sprzeciwu (sprawę prowadzi Starosta Świdwiński),
2.    Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością,
3.    Zgodę ewentualnych współwłaścicieli na wykonanie prac w zakresie usunięcia azbestu,
4.    Zdjęcie obiektu w kolorze, z którego planowane jest usunięcie azbestu.

Po realizacji zadania należy dostarczyć zdjęcie obiektu w kolorze, z którego usunięto azbest.

Uwaga:

Wnioski złożone po 31 marca 2022 r. będą brane pod uwagę przy składaniu wniosku o dofinansowanie w następnym roku kalendarzowym. Wnioski będą rozpatrywane według kolejności wpływu do Urzędu Miejskiego.

Formularz wniosku wraz z załącznikami dostępny jest w Wydziale Ochrona Środowiska  (pok.106)

oraz na stronie: http://umig.polczynzdroj.ibip.pl/public/#

w zakładce Ochrona Środowiska (OŚ) / Azbest.

Informacje: tel. 94 36 66 115


Adres źródłowy: https://polczyn-zdroj.pl/news/ogloszenie

Załączniki
  • [0] https://polczyn-zdroj.pl/sites/default/files/styles/news_node/public/obrazek/2022-01/azbest.jpg?itok=belbPbLu