Ponad 300 połączeń do Połczyna-Zdroju prosto spod drzwi domu
Ponad 300 połączeń do Połczyna-Zdroju prosto spod drzwi domu

Modyfikacja trasy Hopera z Białegostoku do Mrzeżyna spowoduje, że Połczyn-Zdrój zyskuje ponad 60 nowych połączeń, umożliwiając odwiedziny tego pięknego uzdrowiska mieszkańcom Mazowsza i Podlasia prosto spod drzwi domu. Daje to w sumie ponad 300 możliwości podróżowania do Połczyna-Zdroju w wygodnej formie z adresu pod adres na trzech trasach Hopera obejmujących 10 województw w Polsce. Bilety są już dostępne w sprzedaży.
Wygodna podróż do sanatorium
Dzięki Hoperowi już od 2019 r. można było podróżować do Połczyna-Zdroju w formie door-to-door z wielu lokalizacji w Polsce. W tym dalekobieżnym transporcie to sami pasażerowie, a nie przewoźnik wskazują dokładny adres rozpoczęcia i zakończenia podróży. Podróż Hoperem do Połczyna-Zdroju może odbyć się nie tylko z dużych miast. Przeglądając mapę hoper.pl/trasy-krajowe/Polczyn-Zdroj można zauważyć, że każda, nawet bardzo mała miejscowość, jeśli tylko jest na trasie przejazdu, może być miejscem wsiadania lub wysiadania pasażera. W efekcie włączenia Połczyna-Zdroju na kolejne trasy od 12 września br. Hoper oferuje ponad 300 połączeń prosto spod drzwi domu. Więcej można przeczytać na hoper.pl/dojazd/polczyn-zdroj.
Nie przyjedziecie na dworzec?
Kiedy firma Hoper w 2018 r. roku uruchomiła transport door-to-door na długich odcinkach, nawet przez całą Polskę, spotkała się niejednokrotnie z zaskoczeniem i niezrozumieniem. Jak to? Nie przyjedziecie na dworzec? Kierowca odbierze mnie spod domu? Dopiero tłumaczenie, że Hoper to tak jakby międzymiastowa taksówka dało wyobrażenie o funkcjonowaniu tego rodzaju transportu. Nie ma określonych regularnych przystanków, ponieważ przystankiem początkowym jest adres domowy pasażera a końcowym adres docelowy jego podróży np. adres hotelu, akademika czy sanatorium. Dostępność takiej formy podróży doceniają szczególnie starsi pasażerowie, którzy w ankietach wypełnianych po przejeździe piszą o swoich doświadczeniach z Hoperem:
Katarzyna z Sosnowca
Jestem mega zadowolona z Państwa usług. Jestem mega zadowolona z Państwa usług. Wszystko na najwyższym poziomie. Kierowca bardzo życzliwy i pomocny. Wszystko na najwyższym poziomie.
Kornelia z Chorzowa
Jestem bardzo zadowolona. Mam już wykupiony bilet powrotny. Wasze usługi spełniają oczekiwania szczególnie osób starszych. Będę Was polegała znajomym.
Irena, Kutno
Dojechałam na miejsce szczęśliwie. Kierowca był miły, uczynny, sympatyczny. Pomógł w przemieszczenie bagażu. Na pewno będę korzystać z Państwa usług. Dziękuję.
Jadwiga, Bytom
Jechaliśmy Hoperem do sanatorium. Proponujemy rozszerzyć ofertę wyjazdową na inne miejscowości, ponieważ dla starszych ludzi transport ten jest bardzo dogodny. Będziemy polecali go wszystkim znajomym. Dziękujemy.
Elżbieta, Płock
Odjazd poprzedzony SMS – wiadomo kiedy kierowca przyjedzie, kulturalny i pomocny dla pasażerów. Korzystałam po raz pierwszy chętnie skorzystam również i w przyszłości. Godne polecenia.
Jolanta z Koszalina
Jest to znakomita alternatywa dla PKP i PKS, które ode mnie znad morza jeżdżą kiepsko. Podróż przyjemna, Panowie kierowcy bardzo sympatyczni i pomocni. Bardzo ważne jest również, że Hoper przyjeżdża pod podany adres i zawozi do samego celu, jak taksówka. Polecam
Genowefa
Przejazd godny polecenia, wygodnie, bezpiecznie. Kierowca wniósł mi bagaże do środka
budynku. Rezerwujesz i nie musisz zawracać sobie głowy przesiadkami, taksówkami itd. jedziesz beztrosko do celu.
Ewelina
Szybkość i wygoda. Polecam dla osób starszych. Moja mama już nie korzysta z usług PKP czy PKS tylko Hoper.
Zaginione kijki trekkingowe
Miłą atmosferę podróży Hoperem buduje postawa kierowców. To właśnie ich rola jest najczęściej doceniana w ankietach, które pasażerowie Hopera wysyłają po podróży. Bonusem do bezpiecznego prowadzenia pojazdu okazuje się czasem wiedza krajoznawcza kierowcy, którą dzieli się z uczestnikami podróży. Zdarza się też, że ich rola nie kończy się po opuszczeniu pojazdu przez podróżnych. Roztargnione pasażerki i zapominalscy pasażerowie zostawiają czasem na siedzeniu kurtkę, plecak, klucze do domu, laptop, lekarstwa czy kijki trekkingowe. Zgrana ekipa kierowców i logistyków dwoi się i troi, aby doręczyć zaginioną zgubę do rąk własnych właściciela.
“Kierowca punktualnie i z klasą zajmuje się pasażerami. Dziękuję za bezpieczną podróż”, “chciałbym mieć takiego teścia”, “z tym kierowcą to choćby na koniec świata”, “tacy fachowcy to skarb”, “kierowca - pierwsza liga, dziękuję bardzo za szczęśliwą podróż”, “bardzo komunikatywny, dbał aby nasza podróż była również przyjemna, super kierowca, pasjonat swojej pracy jak również z dużym szacunkiem i sympatią dla swoich pasażerów” - taki obraz obsługi przez flotę Hopera wyłania się z przesyłanych przez pasażerów odpowiedzi ankietowych.
Atut dla pasażerów stanowią również wygodne formy rezerwacji przejazdu. Choć wielu z nich samodzielnie zamawia bilety przez internet: w serwisie www.e-podroznik.pl czy wprost na stronie przewoźnika www.hoper.pl, to Hoper daje też możliwość zakupu przez swoją infolinię i blisko 800 punktach stacjonarnej sprzedaży w całej Polsce.
Marka Hoper pojawiła się na rynku w 2018 r. Za sukcesem projektu stoi firma Teroplan S.A.,
właściciel popularnego serwisu e-podróżnik.pl. To dzięki jej zapleczu technologicznemu Hoper zbudował elastyczny system zarządzania sprzedażą oraz samymi przewozami, co w efekcie umożliwiło efektywne planowanie przejazdów, jak i dostosowanie oferty cenowej do warunków rynkowych.[1]
[2]