Jak zamknąć lekturę w „pudełku”?
Jak zamknąć lekturę w „pudełku”?

Uczniowie klasy Vb ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Połczynie – Zdroju omawiali lekturę „Chłopcy z Placu Broni”. Aby zapamiętać jak najwięcej z treści lektury, postanowili wykonać projekt - zamknęli lekturę w pudełku!
Lektura w pudełku to doskonała metoda rozwijająca wyobraźnię, ucząca twórczego myślenia, jak również znakomity sposób na zapamiętanie treści książki. Pudełka zostały pięknie ozdobione, a ich zawartość często zaskakiwała. Zadanie okazało się strzałem w dziesiątkę. Uczniowie okazali się bardzo kreatywni. W poszukiwania odpowiednich przedmiotów zaangażowane były całe rodziny.
„Chłopcy z Placu Broni” Ferenca Molnara to niezwykła powieść o przyjaźni, odwadze i bohaterstwie. Jej omawianie dostarczyło naszym uczniom wielu wspaniałych wrażeń i ogromnych wzruszeń. Razem z bohaterami książki przeżywali emocjonujące przygody
i poznawali ich odwagę i poświęcenie.
Zapraszamy do obejrzenia naszych prac.
Uczniowie klasy Vb.