Jak budujemy markę Szwajcaria Połczyńska?
#SzwajcariaPołczyńska Bez wielkich pieniędzy, udziału dużych, ani nawet małych agencji reklamowych. Bazując na własnych doświadczeniach, wiedzy i ciężkiej pracy. Bazując na historii regionu, jego tradycjach i naturalnych walorach. Ale przede wszystkim dzięki przedsiębiorcom, którzy się w nią włączają i dają nam informacje zwrotne, że to działa! To oni są prawdziwym nośnikiem marki.
Marka rozwija się także dzięki inwencji gmin, tworzących ten unikalny przyrodniczo mikroregion w północnej Polsce na Pomorzu Zachodnim. Szwajcaria Połczyńska bowiem to enklawa nieskażonej przyrody, rozciągająca się na obszarze gmin Połczyn-Zdrój, Złocieniec, Barwice, Czaplinek i gminy wiejskiej Świdwin.
Dużym wsparciem są również media, jak Głos Koszaliński, Kurier Szczeciński, Radio Koszalin, DSI, Lokalny Reporter i wiele innych, które zamieszczają niezliczone już wzmianki na jej temat.
Przedsięwzięcie wspiera także Anna Bańkowska – Wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego, która została przez włodarzy pięciu gmin wybrana Ambasadorem Szwajcarii Połczyńskiej.
Jak uzyskać zgodę na korzystanie z logo?
Wystarczy złożyć prosty wniosek, który można pobrać ze strony www.polczyn-zdroj.pl – w zakładce „Marka Szwajcaria Połczyńska”. Korzystanie z logo w celu znakowania swoich produktów i firm jest bezpłatne.
Jeżeli wiele podmiotów zacznie uwidaczniać logo na swoich produktach, jest spora szansa, że niebawem stanie się ono rozpoznawalne w skali całej Polski.
- Razem zbudujemy oryginalną w skali kraju markę regionu! – zachęca Burmistrz Połczyna-Zdroju Sebastian Witek.
NA ZDJĘCIACH:
1. Wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego Anna Bańkowska i Burmistrz Połczyna-Zdroju Sebastian Witek majstrują przy Marce Szwajcaria Połczyńska.
2. Zastępca Burmistrza Emilia Mazur (z wiertarką) w zmaganiach z nową „ścianką promocyjną” w UM w Połczynie-Zdroju.